ورزش

چند پرسپولیسی به تیم ملی دعوت می‌شوند؟

چند پرسپولیسی به تیم ملی دعوت می‌شوند؟

به گزارش خبرورزشی، اولین دیدار تیم ملی در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی مقابل قرقیزستان در ورزشگاه فولادشهر برگزار خواهد شد. برهمین اساس و طبق برنامه ریزی فدراسیون فوتبال، رقابت های لیگ برتر پس از برگزاری هفته سوم تا ۲۳ شهریور تعطیل خواهد بود.

از این رو اسامی ملی پوشان برای دو بازی در این فیفادی پس از هفته سوم اعلام می‌شود و هنوز مشخص نیست کدام بازیکنان از پرسپولیس در این اردو حاضر خواهند بود.

با جدایی علیرضا بیرانوند و مهدی ترابی پرسپولیس عملا دو بازیکن ملی پوش خود را از دست داده است و به همین دلیل باید دید امیر قلعه نویی از بین نفرات فعلی کدام بازیکنان را لایق پوشیدن پیراهن تیم ملی می‌داند.

حضور محمدحسین کنعانی و میلاد محمدی در لیست قطعی به نظر می‌رسد و طبق شنیده ها احتمال حضور مرتضی پورعلی گنجی در لیست نیز زیاد بود اما مصدومیت بد موقع او طبیعتا دعوتش به تیم ملی را به تعویق خواهد انداخت.

از این رو به نظر می‌رسد پرسپولیس با غیبت کنعانی زادگان و میلاد محمدی به استقبال تعطیلات فیفادی خواهد رفت. هرچند بازیکنان ملی پوش خارجی پرسپولیس از این تعداد بیشتر هستند و یکی از مشکلات گاریدو برای هماهنگی شاگردانش در این تعطیلات نیز همین موضوع است.
 

حتما بخوانید : بادامکی راهی قزوین شد

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا